آنا گرافیک - مقالات: ویژگی های یک بسته بندی خوب
آنا گرافیک

جستجوی سریع
کلمه و یا متن مورد نظر:

Google Yahoo MSN
فهرست
پیشنهاد ما:
آخرین دانلودها
تاییدیه ها



برچسب ها
ویژه ها










ورود
نام کاربری

گذرواژه



بازیابی گذرواژه جدید

آمار کاربران سایت
1397/07/18
Mihaelpli
1 هفته پیش
offline
1397/07/10
agrohimfrp
2 هفته پیش
offline
1397/07/07
Polinaaem
3 هفته پیش
offline
1397/05/27
Patriotazk
9 هفته پیش
offline
1397/04/04
agrohimhdm
16 هفته پیش
offline
اطلاعات بیشتر.  
آخرین مقالات
آخرین نظرات

بخش های مقالات

ویژگی های یک بسته بندی خوب
ویژگی های یک بسته بندی خوب

یك بسته‌ بندی خوب، از محصول در طی حمل و نقل، فرآیند بارداری، قفسه مغازه خرده فروشی و در قفسه خانه مشتری مراقبت می‌ كند. تا زمانی كه توزیع محصول را در زمان و مكان مفید ارائه كند. بسته ‌بندی از طریق فراهم آوردن درجه مناسبی از حفاظت در مقابل شكستگی، فاسد شدن و گم‌ شدن محتویات محصول، به ارزش محصول می‌ افزاید.
به طور كلی می‌ توانیم وظایف بسته‌ بندی را به طور خلاصه به صورت زیر بیان كنیم: حفاظت و نگهداری كالا منظور از «حفاظت» پیشگیری از آسیب فیزیكی و منظور از«نگهداری» توقف یا جلوگیری از تغییرات شیمیایی و بیولوژیكی می ‌باشد.



آسودگی در استفاده از محصول با استفاده از بسته بندی مدرن :

بسته‌ بندی عملكرد مناسبی برای واسطه‌ ها، توزیع كنند گان و مشتریان جهت آسایش ارائه می‌كند. بسیاری از تسهیلات كه به وسیله یك بسته ‌بندی مناسب ارائه می ‌شوند، چیز هایی نظیر برچسب محصول، نحوه مصرف و استاندارد بودن می‌ تواند باشد.

نقش اطلاع رسانی بسته ‌بندی

بسته‌بندی می‌تواند به كسب یك شناخت كلی از محصولات مختلف توسط مصرف كننده كمك كند كه آرم یا نام شركت مربوطه بیشترین وظیفه را در این میان به عهده دارد.

بسنه بندی و بازاریابی برای محصول

در جایی كه رقابت بین شركت‌ها پیش می ‌آید بسته ‌بندی برتر می ‌تواند در شناخت محصول شركت از محصول رقبا مفید واقع شوند. جلب توجه، مصرف كننده بسته ‌بندی به فروش محصول در مغازه كمك می ‌كند به عبارتی بسته ‌بندی می‌ تواند همانند یك فروشنده موفق در تبلیغ كالای درون خود كار آمد باشد.

بسته بندی وظیفه حفاظتی، ارتباطی

بسته بندی سیستم مركبی است كه هم وظیفه حفاظتی (Protective) و هم وظیفه ارتباطی یا اطلاع رسانی (Information active) را بر عهده دارد. به همین جهت بسته‌ بندی به عنوان یكی از رسانه ‌ها، محمل ‌ها یا طریق ایجاد ارتباط و اطلاع رسانی نیز مورد مطالعه قرار می‌گیرد.
در بسته ‌بندی اگر پوشش حفاظتی در حد كفایت نباشد، كالا از نظر فیزیكی آسیب می‌بیند اگر پوشش، اطلاعاتی نادرست داشته باشد، اعتماد مخاطب (خریدار) از بین می‌رود.
برچسب های این مقاله عبارت است از:
نظری برای این موضوع داده نشده است.
ارسال نظر
شما مجاز به ارسال نظر نمی باشید | مختص اعضای سایت
امتیازات
شما دسترسی به این آپشن را ندارید | مختص اعضای سایت